نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

شکایت سازمان لیگ از وریا غفوری| حق عضویت بازیکنان صرف چه اموری می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۶۸۵۹
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
شکایت سازمان لیگ از وریا غفوری| حق عضویت بازیکنان صرف چه اموری می‌شود؟
وریا غفوری، کاپیتان استقلال از سازمان لیگ خواسته بابت اخذ برخی مبالغ از بازیکنان و مربیان شفاف سازی کند، اما سازمان لیگ از کاپیتان استقلال شکایت کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وریا غفوری، کاپیتان استقلال بعد از تساوی مقابل فجر صحبت‌هایی با خبرنگاران انجام داد که حالا برایش دردسرشده و سازمان لیگ به دلیل همین بیانات از کاپیتان استقلال شکایت کرده است. غفوری بعد از بازی با فجر این جملات را درباره چرایی دریافت برخی مبالغ از بازیکنان و مربیان توسط سازمان لیگ به زبان آورده است: «این سازمان هر سال چند در صدر از قرارداد بازیکنان را کسر می‌کند بدون اینکه بازیکنان راضی باشند. در لیگ یک و  دو هم این اتفاق می‌افتد. پول بزرگی که جمع می‌شود هیچکس نمی‌داند کجا خرج می‌شود. هم از مربیان و هم از بازیکنان پول می‌گیرند، به نظر من باید به این موضوع رسیدگی شود و تجدید نظر صورت بگیرد. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.»

اشاره کاپیتان استقلال به ۲ درصد از دریافتی هر بازیکن و مربی به عنوان حق شرکت درمسابقات (حق عضویت) است که پاسخ حجت الله بهمنی، مسئول روابط عمومی سازمان لیگ را به همراه داشته است. درهمین راستا شنیدن توضیحات سازمان لیگ نیز جالب توجه است: «این مورد تنها برای غفوری نیست، برای همه بازیکنان است. این یک قانون داخلی برای تمامی بازیکنان شاغل در فوتبال ایران است. ضمن آنکه در همه جای دنیا برای خودشان قوانین داخلی دارند که اجرا می‌شود. حق عضویت برای همه بازیکنان ۲ درصد است، درست مثل مالیاتی که بازیکنان پرداخت می‌کنند. این بازیکنان در لیگ فوتبال ایران فعالیت می‌کنند و باید قوانین را رعایت کنند. سازمان لیگ به هیچ عنوان خارج از قوانین عمل نکرده و نمی‌کند.» بهمنی درادامه صحبت‌های خود می‌گوید: «بازیکنی که مثلا ۱۰ میلیارد قرارداد امضا می‌کند چطور راضی نیست ۲ درصد برای حق عضویت پرداخت کند؟  ‌آیا همین بازیکن مالیات نمی‌دهد؟ سازمان لیگ برای اجرای برنامه‌های خود در طول مسابقات اعم از برنامه‌های فرهنگی، اجرای مسابقات و ... باید هزینه‌های خود را تامین کند که یکی از آن‌ها حق عضویت بازیکنان و مربیان است.» سازمان لیگ از طرح شکایت علیه کاپیتان استقلال پرده برداشت: «ما با هیچ کس دشمنی نداریم، ولی اظهارت خلاف واقع و تحریک عوامل فوتبال علیه یک سازمان باعث شکایت سازمان لیگ از کاپیتان استقلال شده و که قطعا به آن رسیدگی خواهد شد.»

البته صحبت‌های کاپیتان استقلال نیز بی احترامی به سازمان لیگ نیست و شفاف سازی دراین راستا می‌تواند به آگاهی فوتبالیست‌ها و به طورکلی جامعه فوتبال درباره اینکه اخذ هزینه‌ها صرف چه اموری می‌شود، کمک قابل توجهی کند. خوب است که مسئولان درسازمان لیگ نیز فارغ از تعصبات به این سوالات پاسخ بدهند تا این چنین سبب ایجاد حواشی نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->